..

:)

1391/11/2 0:55
نویسنده : مهسا عیب پوش
259 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامان . . .

ببخشید که دیر به دیر وبلاگتو بروز میکنم.آخه ماشالله انقدر شیطونی میکنی که وقتی برای وبلاگت نمیمونه.

الان هم که بیکار شدم تو شیرتو خوردی و لالا کردی.

عزیزکم,12 روز که خونه مامان جون و باباجون هستیم و اگر خدا بخواد 2-3 روز دیگه میخوایم برگردیم خونه

خودمون.هرچند که مامان جون و باباجون خیییییییییلی اصرار دارند ما تا چهلم پیش اونا بمونیم ولی من و

بابا وحید دوست زودتر بریم خونه تا زندگی جدید 3 نفره رو شروع کنیم.

صدرا مامانی,من عاجزانه ازت خواهش میکنم که وقتی رفتیم خونه حداقل شب ها رو مثل پسملای خوب لالا

کنی.چون ترس من از شب ها و دل دردهای شبانه توست.

دیروز خیلی گریه میکردی.به بابایی گفتم:وحید,نکنه نتونم نگه دارم صدرا رو؟؟؟؟؟!!!!!!

بابایی چپ چپ نگاهم کرد و گفت:مهسا داری ناامیدم میکنی.من بیشتر از اینا رو تو حساب میکردم.

جوجوم,همین حرفای بابا وحید که امیدوارم میکنه و فکر میکنم که خیلی حالیمه در مورد بچه داری.

عشق مامان,میدونم که پسر خوبی هستی و نمیذاری من و بابایی زیاد سختی بکشیم.

 

سری جدید عکس های صدرا مامان . . .

 

پسرم همچین خوگشل بغل باباجون میخوابی که فکر میکنم غش کردی.باباجون خیلی دوست داره اینجوری بغلش بخوابی.تو هم حتی در اوج گریه و جیغ و داد تا میری بغل باباجون آروم میشی.

 

هاپچه... عطسه میکنی پسرم؟؟؟؟....

 

این چه قیافه ایه تو میگیری به خودت آخه؟...

 

 

 

ای جووووونم.... لالا کردی مامانی؟؟؟

جیگرتو بخورم من....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آی سو ایرانی
2 بهمن 91 13:58
سلام پسملی عکسای خوشگلتو دیدم و خیلییییییی پسندیدم.خدارو شکر شبیه مامانت نشدی.کی میای خواستگاریم



عسیسم.........
محمدکچل
5 بهمن 91 12:41



فدات بشم من
سمر
6 بهمن 91 17:50
عشقم,,,,,وااااااااااااااااای چه جیگره ماشالا,,,دوسش دارممممممممممم,,,,بوس بوس,,,,,,,,


مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به .. می باشد